TikTok — відеолихоманка сучасності

Зараз я вам розповім як досягнути популярності в цій соц. мережі.

І так, що ж таке контент, та чому він такий головний ?

Контент – це перше за чим люди приходять в соціальну мережу. Відео з нуля можуть бути недосконалими-і це нормально. Але ви з першого кадру повинні показати, що унікальні і маєте цікавий контент. Виберіть тему, яка дійсно захоплює, отримуйте задоволення від того, що робите.

Спочатку краще робити акцент на емоційні ролики. Саме такими відео найчастіше користувачі діляться з іншими. Цей підхід допоможе потрапити в список рекомендованих, збільшити цільову аудиторію.

Необхідно навчитися знімати цікаві і красиві кліпи. Ніколи до цього не займалися зйомкою і монтажем? Що ж, доведеться потрудитися і витратити трохи часу, щоб освоїти ефекти, фільтри, режими, навчитися вдало підбирати музику і зрозуміти, що викликає відгук у аудиторії

Топ поради для крутого контенту:

  1. Оригінальність насамперед. Ви можете стати популярним на будь-якій платформі завдяки своїй оригінальності.
  2. Кожного дня — новий пост. Але не більше двох, інакше ви швидко набриднете. Якщо ж робити великі перерви, то ваш профіль загубиться й вас моментально забудуть.
  3. Якісне відео може виділити вас серед безлічі погано відзнятого контенту. Це відмінний спосіб вирватися вперед. Більшість не особливо старається та знімає відео поганої якості, яке дуже рідко потрапляє в топ.
  4. Вибирайте гарну локацію для зйомки або зробіть спеціальний фотофон.
  5. Краще заздалегідь написати сценарій і прорепетирувати. Так ви заощадите час і не будете багато разів перезнімати.

Гур'єва Катерина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Next Post

ТОП методів заробітку в ТікТок

Сб Лис 20 , 2021
Безкоштовна популяризація відео, ваш ролик потрапить в рекомендації, знаходження цікавих ідей популярними хештегами. Нижче — найкращі способи, як заробляти гроші в Тік-Ток. Поділемо ці методи на дві категорії: 1) Шалені і багатослівні: – Стати амбасадором бренду Хто такий амбасадор бренду? Це людина, яка офіційно представляє ту чи іншу компанію в […]